LOS BECARIOS 2018 HAN INICIADO SU ACTIVIDAD

LRGL4126

VEA LA ACTIVIDAD DIARIA DE LOS BECARIOS pulsando este enlace

The aim of the program is to offer free scholarships to young students (between 18 and 25 years old), preferably related to Rotary Club Members, in order to attend a course about culture and history, held in Petra. We prefer applications from a range of academic backgrounds including Spanish Language, History and History of Art, Spanish Literature and Humanities.
To qualify, applicants should be above-average students who have demonstrated leadership in their community. Candidates should also possess qualities such as flexibility and a willingness to try new things that will enable them to fully experience life in another country.

El objetivo del programa es ofrecer becas gratuitas a jóvenes estudiantes (entre 18 y 25 años), preferiblemente relacionados con miembros del Club Rotario, para asistir a un curso sobre cultura e historia, realizado en Petra. Preferimos solicitudes de estudiantes sobre grados académicos que incluyan Lengua Española, Historia e Historia del Arte, Literatura Española y Humanidades.
Para solicitar plaza, deben ser buenos estudiantes que hayan demostrado liderazgo en su comunidad. Los candidatos también deben poseer cualidades como la flexibilidad y la voluntad de probar cosas nuevas que les permitan experimentar la vida en otro país.